کامل ترین توضیحات هزینه ارتودنسی دندان
نوشته شده توسط : رعنا

اول از همه باید بدانید که ارتودنسی دندان یکی از روش های زیبایی دندان می باشد و به نوعی محبوب ترین آنها هم می باشد.هزینه ارتودنسی دندان متناسب با شرایط هر شخصی با توجه به عوامل مختلف بر آورد خواهد شد و نمی توان مبلغ دقیقی را ذکر کرد.ارتودنسی دندان دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام بسته به بودجه مورد نظر شما انتخاب می شود و تایید نهایی آن به پزشک متخصص بر خواهد گشت.با انجام ارتودنسی دندان می توانیم دندان های نا مرتب خود را به مرتب ترین حالت ممکن در بیاوریم و نهایت لذت را از آنها ببریم.

انواع ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان در حالت کلی به دو نوع تقسیم می شود و هر کدام از آنها دارای انواع مختلفی می باشد.ارتودنسی ثابت و متحرک.

انواع ارتودنسی دندان بریس فلزی معمولی،لینگ وال یا همان پشت دندانی معروف،سرامیکی، دیون و اینویزیلاین می باشند.اصلی ترین آنها و محبوب ترین آنها در بالا ذکر شده است، همچنین از ارتودنسی رنگی هم نمی توانیم غافل شویم.

عوامل افزایش یا کاهش هزینه ارتودنسی دندان

سن:

یکی از مهم ترین موضوعات در ارتودنسی دندان سن می باشد.می دانید که هر چه سن بالاتر برود دندان قدرت و قوت اولیه خود را از دست می دهند و مثل سابق نمی باشند.ممکن است شما در سنی بروید که اصلا مناسب شما نباشد و بهتان پیشنهاد بشود از سایر روش های زیبایی باید استفاده کنید.

نوع ارتودنسی:

هزینه ارتودنسی بسته به نوع ارتودنسی فرق می کند و هر کدام هزینه ای جداگانه را شامل خواهد شد.این موضوع به کیفیت نوع ارتودنسی بر می گردد.

شدت ناهنجاری دندان ها:

میزان ناهنجاری هر فرد با فرد دیگر فرق می کند، هر چه دندان ها نا مرتب تر باشند، فک دچار مشکل باشد، مشکلاتی مثل پر کردن دندان و عصب کشی و کشیدن دندان نیاز باشد هزینه ارتودنسی دندان فرق خواهد کرد.در وهله اول پزشک متخصص وضعیت شما را بررسی می کند.

متخصص مورد نظر:

هر پزشکی با تجربه تر و دارای علم برتر نسبت به دیگری باشد قطعا هزینه بیشتری را از شما دریافت خواهد کرد.پیشنهاد می شود با توجه به بودجه خود بهترین پزشک را پیدا بکنید تا نهایت لذت را از ارتودنسی ببرید.

معالجه درمان چه قدر طول می کشد:

بسته به اینکه برای شما چه قدر ارتودنسی زمان بر خواهد بود هزینه اضافه و یا کم خواهد شد.یک سری از افراد بسیار مشکلاتی کمی دارند و نهایتا یک بارد در دو ماه مراجعه می کنند و بعضی ها خیر باید خیلی بیشتر مراجعه کنند.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: